Hai să ne cunoaștem!
Florian Vasile
Florian este de formație economist, însă și-a descoperit pasiunea pentru vorbitul în public în urmă cu 6 ani, la un eveniment intern organizat de compania unde lucra pe atunci.
Ce l-a atras în zona aceasta a comunicării?
”Mai multe lucruri”, mărturisește cu voiciune în glas, în timp ce chipul i se luminează: ”În primul rând, faptul că acolo, pe scenă, parcă devii un alt om. Te simți liber să scoți la iveală calități și abilități care sălășluiau înlăuntrul tău și pe care le-ai hrănit până atunci doar cu ”răbdare” și condescendență. În al doilea rând, pentru că ai șansa unică de a împărtăși celorlalți cunoștințe și învățături și de a primi, la schimb, alte cunoștințe și învățături. Căci din acest schimb ieșim cu toții mai bogați și, cu siguranță, mai înțelepți. (…)”
Cum se înțelege economia cu vorbitul în public și la ce să te aștepți de pe urma interacțiunii dintre cele două? Vă invităm să descoperiți singuri participând la unul din cursurile susținute de Florian!
Training-urile lui Florian sunt creative, originale și cu un puternic impact emoțional. Mereu plin de energie și cu o aură pozitivă, reușește să te conducă într-o călătorie inedită către obiective și realizări înalte!
Îi plac călătoriile și pescuitul. Luate împreună sau separat!
Absolvent: Facultatea de Comerț din cadrul ASE
Deține: MBA în Management Financiar
Certificare: Trainer
Certificare: Expert Fonduri Structurale și de Coeziune Europene
Membru: AJTR (Asociația Scriitorilor și Jurnaliștilor de Turism)
Membru: AAFBR (Asociația Analiștilor Financiari Bancari din România)
Membru: Toastmasters IDEST
Cursuri urmate: specializare în vânzări, negociere, analiză financiară, coaching sau comunicare.
Laura Dragomir
Laura este unul dintre fondatorii RUBICLE, ce reprezintă pentru ea „exprimarea vie a unei pasiuni pe o durată nedeterminată”.
Are o experiență de aproape 9 ani în domeniul bancar. A susținut din 2008 sesiuni de training, evenimente tip teambuilding respectiv workshop-uri către 2090 cursanți, în domeniile soft skills.
Principalele atuuri: o atenție deosebită la detalii, atingerea obiectivului propus prin focusarea pe teoria și experiențele relevante, din spatele conceptelor livrate.
Portofoliu training-uri: Comunicare conștinentă, Colectare creanțe, Super trainer, Managementul Timpului, PC tools, Test your manager skills, Managementul Stresului și Body Language.
A lucra cu oameni, pentru Laura este o bucurie și un privilegiu, pentru că activitatea aceasta este ACEA pasiune, pe care o va face până ajunge în baston :).
Îi place foarte mult să identifice noi metode de depășire a barierelor din calea performanței, bariere pe care le aseamănă cu o pereche de ochelari atât de închiși la culoare încât nu poți vedea dincolo de ei. Iar dacă vezi, imaginea este încețoșată și îți obturează viziunea. În timpul liber este pasionată de fotografie, călătorii și Public Speaking! Prețuiește feedback-ul din partea cursantilor și a colegilor din cadrul proiectelor de dezvoltare, îl păstrează și reanalizează constant, pentru a crește continuu.
After the cubicle comes the RUBICLE!
Licența: Facultatea de Management din cadrul ASE
Masterant: Psihologie Organizațională și Resurse Umane, Universitatea din București
Certificare ANC: Train the trainer, COR 241205
Certificare ANC: Formator, COR 241205
Certificare ANC: Antreprenor
Certificare: Project Management (PMI endorsed training , 14 PDU’s(Professional Development Units))
Certificare ANC&ACSTH-International Coach Federation: Coach
Președinte club oratorie&leadership: Toastmasters IDEST
Cristina Velio
Cristina Velio este coach (ACC) și povestitor pasionat, cu o experiență de peste 12 ani în domeniul ‘Learning & Development’.
Nu crede în rețete universale și își susține clienții în găsirea propriei căi către o viață personală și profesională împlinită. Consideră că rezultatele se obțin prin muncă dar și că tot ceea ce este real a fost mai întâi imaginat. Sesiunile de coaching se desfășoară în deplină acceptare, libertate și încredere și invită clientul să lucreze exact cum, când și cât doreste. Mottoul după care se ghidează este “Be an encourager. The world has plenty of critics already” – Dave Willis.
Mădălina Cobăleanu
Mihaela Dumitru
Mihaela este Senior Trainer cu peste 20 de ani experiență în banking – atât Network – Vânzări cât și HR Training & Development.
Este NLP Master & Practitioner – certificare IANLP, Trainer certificat CNFPA. A livrat peste 750 de zile de training pentru app. 2300 participanti. Cu competențe și abilități specifice acumulate din anii pregătirii pentru o carieră în teatru, Mihaela dezvoltă și livrează atât programe tehnice – din aria sa de expertiză – dar mai ales programe soft skills atipice în care îmbină ineditul jocului actoricesc cu tehnicile de training, participanții la sesiunile sale fiind direct implicați în activități aparte, gândite pentru ei și inspirate din sfera spectacolului scenic. Portofoliul său de training include: Public Speaking; Comunicare – Managementul conflictelor; Customer Care; Sales & Complaints; ACT – Inteligența Emoțională;
Motto-ul personal – presupoziția NLP “ În viață nu există eșec ci doar feedback.” este un concept după care se ghidează, inspirând participanții sesiunilor ei care au rezumat: “Clasa, stil, teatru, lecție de viață și de atitudine, out of the box.”
Licența: Facultatea de Management Financiar – Universitatea Spiru Haret
Masterand: Psihologie – Terapii Cognitiv Comportamentale Universitatea Titu Maiorescu
Acreditare Master NLP – IANLP – 01051 – NLPM731925
Acreditare Practitioner NLP – IANLP – 01051 – NLPB591751
NPL Coach
Certificare ANC: Formator, COR 241205; 40 /5842/ 2007
Certificare Competente Anteprenoriale 40/2651/2010
Certificare: Agile IT Project Management, PMI code: 2703 – 100500
Certificare Project Management, PMI code 2703 – 000106
Premiul “Masca de aur” – Festivalul Național de Teatru “Masca” / 1990
Ce, cum și de ce?
Oferim cursuri ce abordează învățarea dintr-un alt unghi, astfel încât rezultatul obținut să concorde cu nevoile și așteptările tale. Abordăm diferit învățarea pentru a creiona un plan de acțiune personalizat.
Pentru că te vom asculta și îți vom înțelege nevoile, ne vom bucura de rezultate împreună, vom organiza sesiuni de follow-up pentru ca planul de acțiune să aibe succes și să rămânem parteneri pentru dezvoltare.
Secretul constă în puterea formulei MT NÎRM Ș AEZC, care este și misiunea noastră, aceea de a transforma nevoile clienților noștri în realizări frumoase, măsurabile și de a-i antrena să-și exploreze zona din afara ariei de confort. Viziunea noastra este aici!